Upp och nedvänd dag



Ser verkligen fram emot kvällens hemma SPA!



Åh herregud vilken morgon... Jag vaknade när klockan ringde och gick in på toaletten. Tittar på mobilen och försöker tolka vad klockan verkligen visar. ..

Hjälp jag har ställt klockan en timme senare än vad jag tänkt mej!
Men jag kom i tid till jobbet, eld i baken kan man lugnt säga!

Jag är ju väldigt morgonpigg och gillar att ta det lugnt på morgonen, ingen stress utan easy peasy är min melodi.
Så ni fattar att min dag inte riktigt startade som jag tänkt mej! Måste varit helt förvirrad igår kväll innan jag la mej..

Nu ser jag verkligen fram emot min och Filippas mys och SPA kväll. Har laddat upp med massor av frukt och juicer och till middag blir det en Tonfisklasagne.
Anledningen till vårt "piffande" är att vi ska ta en kryssning på lördag. Ett dygn med bada, god mat och Taxfree. Filippa hennes kompis Betty med mamma Annika och jag. Passar perfekt med en soft helg för min del!

Förresten vaxningen var i princip smärtfri igår. Hade trott att det skulle göra mer ont pga magen men nej inga problem!

Ha en trevlig lill-lördag/Pillan









Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se