Vax on vax off!





Morning på er

Idag har jag äntligen tid för lite vaxning...aj... Men skönt att slippa fixa med detta rakande och trixande särskilt när magen är i vägen!
Vad föredrar ni, vaxning, rakning, hårborttagningsmedel?

 I morgon kväll har jag tänkt att jag och Fillan ska ha en liten SPA -kväll för att fixa oss inför helgens begivenheter. Mysigt;)

Har sovit lite dåligt inatt, domnade liksom bort i baksidan av ena benet och då vaknade bebben av att jag vände mig fram och tillbaka i sängen...hmmm. Men jag känner mig ändå rätt så utvilad så nu ska det bli en rejäl frukost, lämna av Filippa på skolan och sedan ett träningspass!

Ha de bra/Pillan


Hoppas vaxningen gick bra,

duktig du är som tränar.

Jag skäms, mår så bra som gravid & har gjort det hela tiden men har knappt rört på mig. Kommer snart inta samma form som en valross ;-)



Ha en bra kväll,

kramar Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se