Vitamininjektion, Tack!




Juice, Actimel och järntabletter förhoppningsvis mina räddare idag..



Tillsammans med lite fruktsallad

Är så vansinnigt trött idag, har sovit hela natten men det hjälper inte. Intagit Actimel, järntabletter, juice, fruktsallad och kaffe.. får se om det ger någon effekt!

Ska få på mig ett ansikte och sedan bege mig till Filippas skola där det är Öppet Hus hela dan med olika aktiviteter. Man får gå runt och titta i klassrummen, på olika utställningar, bildspel lotterier osv.

Eftermiddagen tillbringas sedan med jobb innan sängen väntar!

Vi hade en mysig SPA kväll med mycket skratt kan jag lova. A fick stänga in sig för att få lite lugn och ro....

Ha en fin torsdag/Pillan



Jag o Fillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se