Babymassage



Idag ska vi i föräldragruppen köra igång med babymassage. Det ska bli riktigt mysigt tycker jag! Gick aldrig på nåt sådant med Filippa så jag hoppas det är bra.

Usch vad kallt vi har det här... Det blev en snabb sväng igår på julskyltningen vill jag lova! Men tjejerna sålde jättebra, nästan allt tog slut. Dessutom vann dom kategorin "juligaste marknadsstånd" och fick 1000 kr extra!
Jag köpte lite knäck, kola och en jättefin dörrkrans plus den obligatoriska getosten, mums:)
Sedan blev det snabbt in i värmen för fläskfilé och potatisgratäng, jättegott.
Kvällen avslutades i tv-soffan för att se vem dom ensamma mammorna skulle välja men det blev ju lite snopet där... Bara en mamma som valde!?


//PIllan



Mysigt med julskyltning, var några år sedan vi gick.

Såg också avslutningen av mammorna, trots att jag inte följt det så noga.



Kramar

så kul jag ska försöka gå på det när bebis nr 2 kommer, de små ska ju gilla det mycket. kram

Vi har varit väldigt dåliga på att göra det hemma





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se