Badrums-status...



Sorry att jag tjatar men 5 veckor börjar tära på mitt humör.... Så här ser det i alla fall ut just nu. Knäppte ett kort nu när det var mörkt ute så blixten ställer till lite med kaklet.
Ja nu väntar vi alltså "bara" på att få upp handfat, toalett, dusch, lampor och spegelskåp.

Brrr här är det 12 kalla minusgrader ute, gäller att leta fram dom lååånga kalsongerna inför prommenaden:)
Vi ska ta oss till bvc för en invägning har jag tänkt, inte varit där på tre veckor nu! Spännande

På föräldragruppen i måndags var det väldigt blandat av förstföderskor och flerbarnsmammor så det blir ett väldigt bra utbyte av frågor och av erfarenheter! Vi kommer även att ha baby-massage och en kurs i HLR vilket känns kanon!
Just nu har jag en liten dam i min famn som inte tycker att sova verkar vara en bra idé så det är bara att säga hej för den här gången...

/PIllan


Ser riktigt fint ut! En enorm förbättring mot det gamla iaf! :)

Kul att se din renovering! Snyggt! Jag har också gått på HLR alldeles nyligen känns verkligen bra! Hur har du det med håret förresten? Ny frisyr eller?

Kramar Eleonor

Vad fint det blir!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se