Cult & Luciavånda



Titta jag har börjat smyga fram lite röda inslag här hemma!
Nyaste brickorna till Cult ljushållaren.

Igår var det minus 17 grader här så det blev bara en kort rask prommenad för inhandling av middagsmaten. Resten av dagen tillbringades inomhus. Jag har börjat botanisera bland julsakerna för att se vad som finns och inte. Ett par gardiner som jag köpte ifjol är försvunna.Så här är det nästan varje år och så hittar man dom lagom till påsk typ...!
Måste göra en rejälare djupdykning senare idag :)

Filippa har gått in i en total lucia psykos;) Det ska dras lott på skolan vem som får äran att bära ljuskronan i kyrkan iår och detta är hennes högsta önskan just nu....
Jag var faktiskt lucia i kyrkan när jag gick i 6:an. Väldigt spännande med krona som hade levande ljus minns jag, tung var den också.
Ja vi får väl se om Filippas dröm blir verklighet, jag tycker i alla fall det ska bli jättemysigt att få gå till kyrkan på luciamorgonen och få se alla barnen/ungdomarna:)

//PIllan


Åh fy vad kallt:)cult är verkligen fint

Gud, har ni 17 minus? Här är det bara -2 grader och nästan storm. Gossen sover nu men nu är jag för trött för att pynta...

Nya tag imorgon!



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se