Doing the adventspynt





Lite nytt för halsen. Inhandlandes på Lager 157 i lördags för några ynka kronor, me like!

Igår körde jag igång med adventspyntandet. Lite problem eftersom jag samtidigt skulle lägga Nikki. Blev några varv mellan gardinuppsättningar och sängen kan jag lova...
A är i Stockholm på nåt möte  och jag kunde så klart inte hålla mig från pyntet, så visst får jag skylla mig lite själv. Men det gick bra, jag ska fortsätta idag.

Ska inhandla lite mossa, julblommor, ljus och små enar har jag tänkt. Min kära vän Annika hade skickat med ett helt gäng doftpåsar med "juldofter" till mig igår, så snällt! Så nu sprider sig en ljuvlig doft av bla kanel & apelsin.

//PIllan


Åh vad fint





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se