Hemma igen



Hejdå stugan vi ses snart igen...



Ser ni att min hemklickade gosiga parkas har kommit nu!

Hemma i vår röriga lägenhet igen. Vi hade en supertrevlig lördag med två vänner som vi mötte upp på minimässan. Gick runt där ett tag och fick lite inspiration. Även en del handlat, bland annat stenugnsbakat surdegsbröd. Underbart när man kan handla nygräddat i alla möjliga mjölsmaker och jäsningsformer.
Har aldrig själv provat att baka surdeg, verkar vara rätt så omständigt tycker jag... Nån som provat?
Lite nytt från Cult Design blev det också, nåt juligt som jag visar senare.

Lunchen blev en smarrig Gulasch-soppa med bröd som sig bör när man är i fjällen:) Kvällen avslutades med tv tittande, Så mycket bättre för våran del. Jag gillar det programmet skarpt, inte en massa utröstningar och skitsnack!

Ha en fin söndag/PIllan


Välkommen hem!

Jätte snygg jacka! Härlig färg! Surdeg har jag provat ett par gånger men inte fått i gång den. Men ska prova igen. Kan rekommendera paindemartin.com el se. Där står allt! Vi får väl prova båda två och ge tips!

Kram

Fin den var jackan! Lät gott med brödet, blev lite sugen nu. Visst hade det varit bra med en man som gillar matlagning. Jag håller på att lär upp M. kram till dig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se