Mamma barn-dag



Mina finaste tjejer myser på fiket idag!



Blåsde isande vindar utomhus så varm choklad med vispgrädde för Filippa och en Chai-latte för mig.
Dessutom en räkmacka med stora goda räkor och en morotskaka på det:)


Hur har ni det i novembermörkret? Klockan är bara kvart i sex på kvällen men det känns som jag skulle vilja gå och lägga mig redan! Har inte riktigt hittat in i vintertids rytmen ännu... Dessutom var Nikki orolig inatt så det blev fler avbrott i sömnen än vanligt.

Dagen har i alla fall varit mysig i mina döttrars sällskap. Fillan behövde lite nya byxor och det hittade vi. Men vinterskor tog tvärstopp! Inget som duger åt den damen...
Imorgon åker hon dessutom till Kåbdalis (ligger långt upp i Lappland) på träningsläger och kommer hem först på söndag:( Därför var det extra mysigt att umgås idag. Så ovant då hon inte är hemma hos oss ...

Ha det så bra//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se