Myshelg i fjällen



Min lilla gounge:)

I morse drog vi upp till stugan i fjällen för en riktig myshelg!
Här singlar lite snö utanför fönstret och vi har precis ätit en mumsig middag bestående av västerbottenpaj med tillbehör som rom, gräddfil och rödlök. Smuttar till och med på ett glas vin (typ blöter tungan lite bara...)

Väntar på att Idol ska börja men jag tycker det har varit lite boring teman än så länge. Ikväll var det artisterna väljer låtar till nån dom håller kär...

I morgon väntar ett fullspäckad dag. Mässa på Vemdalsskalet som heter Lodge & Lya, en bygg och inredningsmässa som ska bli riktigt kul att besöka. Sedan är det även lite marknad och andra happening i själva byn. Var redan mycket folk när vi var och handlade förut!

Ha en trevlig fredag//PIllan


Åh är ni i fjällen, sååå mysigt!



var bor du någonstans i detta avlånga land?



Låter som ni har en trevlig dag framför er:-)

Gullig bild på dig och Nikki, hur gammal är hon nu?



Kramisar



ok om jag länkar dig?

Visst är det mysigt att komma iväg och bara ladda batterierna?!?

Ha en underbar helg!!!!

Kram

Härligt med stugan!

Så även vi! :)



Tack raraste bloggvännen för dina fina ord. :) Alltid kul med lite nytt! ;)



Kram och med önskan om en underbar helg! :)

/Evelina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se