Reparera håret




Ett av de bästa hårvårdsmärkena enligt mej



Awapuhi Wild ginger kommer till Sverige 2011



Här ligger de små "dyrgriparna" ampullerna med de reparerande mirakelmedlet!

Var på en förhandsvisning av Paul Mitchells senaste hårvårdsserie Awapuhi Wild Ginger. Denna kommer till Sverige för försäljning under 2011 och är en helt unik produkt som reparerar håret upp till 80%.
Ni kanske har hört talas om Brasilian Blow out som är väldigt populärt just nu. Den behandlingen är också reparerande men en kemisk behandling och det är inte denna, Paul Mitchells är helt naturlig.

Behandlingen som reparerar görs på salong men sedan har du en hel serie med shampo, rinse, inpackning och stylingprodukter innehållande de reparerande ämnena. Är spänd på lättviktsoljan som jag provar just nu. Alla stylingprodukterna är dessutom värme och UV-skyddande.
Jag har använt PMs produkter i många år och tycker att detta nya verkar väldigt spännande. Att märket dessutom värnar om miljön  är ett stort plus.

/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se