Söndagsmys



Jag har gjort varma mackor som väntar i ugnen på att ätas upp. Filippa är på ingång efter en helg i pisten. Tyvärr hade hon skadat ett finger på en käpp, men jag hoppas att det inte är allt för allvarligt!

A har varit och gjort ett litet jobbryck så här på söndag eftermiddan... Själv har jag mys med senaste MAMA och ikväll väntar en timmes träningspass för min del:)

Laddar för en ny vecka som avslutas med 1:a advent!!


//PIllan



Nya dofter sprider sig hemma hos mig, älskar doftljus och doftpåsar!


Doftljus är ju ett måste så här års, blev väldigt nyfiken på det du har med doft av grönt thé (och mandel låter också härligt)! Vad har du köpt dem?



KRAM

Det är så härligt när julen börjar komma. =)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se