Spegel spegel...



Dej har jag sett förut...



Jag tar ett smakprov:)



Japp "goast" i landet jag är...

November känn på den! Fattar inte hur fort tiden går.
Måndag, fredag, måndag, fredag rullar på i ett tycker jag.

Snart ska man upp med julstjärnor och ljusstakar, lussebullar ska bakas och klappar slås in.
Känner ingen motivation för klappköp alls iår, tror jag ska föreslå lite indragning på den fronten... Vi köper åt alla på mammas sida, kan bli lätt hysteriskt.Barnen är överösta med grejor.
Jag är ju som bekant ett stort fan av att rensa så helst vill jag ha så lite som möjligt... Missförstå mig rätt, jag älskar paket men det ska helst vara nyttosaker eller sånt som jag önskat mig.

I kväll trotsar jag snuvan och kör ett core-pass!

//PIllan


Tiden går FÖR fort!

Håller med, vill bara att ungarna ska få några paket som är BRA!



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se