Utslagen



Idag ska jag bespara er hur jag ser ut... Istället visar jag en av mina favoritbilder på mig och min kära kusin.
Bilden är från augusti 2009 och dagen som hon gifte sig. Det skedde vid fjällets fot i vår fäbodvall! Vädret var fantastiskt och myggen som annars leker invasion var som uppslukade av jorden!
En fantastisk dag att minnas.

Vaknade vid halv fyra i morse av rejäla magplågor. Jaha magsjuka is in the house, tänkte jag.
Låg och vred mig ett bra tag och väntade på vad som komma skulle....
Men bara magen fortsatte att göra jävulskt ont och jag förstod att min elaka bacill som bor i min mage ännu en gång gjort sig påmind! Ingen magsjuka men nog så illa.
Som den gudomliga bebis Nikki är så låg hon snällt bredvid mig i sängen och lekte och slumrade hela förmiddagen tills A kom hem vid lunch. Nu har jag letat rätt på mina receptbelagda värktabletter och smärtan har börjat släppa taget....
Men nu är jag matt så matt.

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se