1 av 7



Sessan sitter på vakt utanför sovrummet där Nikki tar en liten nap:)

I går kväll ägnade jag mig åt en av de sju döds-synderna nämligen frosseri!
Länge sedan jag hade nån sån där riktigt smaskig kväll. Men igår blev det chips, dipp andra snacks, glass, godis och alldeles för många clementiner.
Satt som en smäck alltihop i min kista, så nu klarar jag mig ett tag tror jag;)

Fick dessutom ett jätteroligt erbjudande igår som jag skulle fundera på, men jag tror redan jag har tänkt klart! Skojigheter som innehåller både god mat och trevliga människor får inte jag nog av i alla fall...

/PIllan


Visst är det härligt att få frossa ibland!



Kram på dig!

Hej Raraste!



Sötaste Nikki får snart (när hon vuxit till sig) ;) traska runt i ett par Hunter kids stövlar från E-bay tävlingen.



Grattis! :) WEJ Du har vunnit tävligen i min blogg! Maila mig din adress så kommer dom på posten.

[email protected]



Jättespännande att höra med om erbjudandet.

Kram å må gott! /E, CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se