En dag i fjällen



Visst ser det lite lustigt ut med snö bara i en backe!



Flitiga slalom tjejen



Jag, A och Nikki softade inomhus...



 Jäsp... så mysigt i pappas knä.

Sista dagen i oktober och det var smygpremiär i Vemdals backarna. Ja bara en backe öppen på varje anläggning och bara konstsnö... men Filippa ville såklart upp och köra lite inför veckans läger.
Så vi drog iväg i morse, blev ju inte allt för tidigt då man fick en "gratis" timma....
Usch det var inget mysväder precis, blåsigt och halvruggigt så vi andra höll oss inomhus!
Nu är vi hemma igen och jag ska snart hämta mina föräldrar vid tåget. I morgon har vi "sovmorgon" eftersom det är höstlov nu!

Igår var jag på en jätterolig tillställning som min vän Katarina hade ordnat.
Tjejdag på en herrgård i närheten med försäljning av smycken, smink, kläder, inredning mm. Dessutom en jättegod salladsbuffé! Ett härligt initiativ tycker jag. Dessvärre så har ju min förkylning gått i repris och även Nikki är lite drabbad så jag var inte i toppform... Blev inget shoppat för min del, orkade helt enkelt inte riktigt engagera mig riktigt men fika och äta gjorde jag i alla fall!

Mot november! //PIllan


Coolt min man blir nog galen om han inte får åka skidor i år. Jag kommer inte göra det i alla fall inte när man är gravid :)

Nice! :)



Tack raring! Satsar på en vit gran även i år! Supefint! Ha en underbar start på veckan! :)



Kram E

Vilken toppenhelg med både friluftsliv och glamour på en herrgård med massa tjejer :-) Kul idé!



Hoppas att lovveckan börjar bra, skall ni hitta på några roliga aktiviteter under veckan?



KRAMAR

Lussebullar vore ju perfekt nu när jag äntligen har fått min Kitchen Aid men så har jag ju ingen kavel istället!!! Alltid är det något ;-)



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se