Frukost för en gottegris....



Crunchy är lika med mycket socker visste till och med jag....



...blev dock lite förvånad när jag hällde upp dessa hos mamma härom dagen? Vad är det där bruna?
Oh my god chokladbitar! Hade såklart inte läst på förpackningen...
Detta är knappast något jag rekommenderar varken till barn eller vuxna. Möjligen direkt efter ett väldigt Hårt träningspass. Men Gott det var det!!

Morning

Idag blev det hederliga kaviarmackor och en kopp kaffe för min del.
Vi är hemma i vår lägenhet igen men tro inte att vi har något badrum för den skull.... Kakel-gubbarna har inte behagat komma. Golv-värmen är installerad och snickarna har gjort sitt så nu väntar vi alltså på nästa företag. Jag blir galen:(

Mamma och Pappa åker till stora huvudstaden idag för min paps fyller nämligen år idag, Hipp Hurra!
Han önskar sig som alla år en Austen Martin bil... Såg att James Bonds såldes igår för 27 miljoner, det var inte jag som köpte den:)
Har köpt ett gäng tidningar, läsk och stor gottepåse till hans tågresa idag...han är nämligen barnsligt förstjust i sådant. Kanske han som köpt flingorna...?

Ha en trevlig fredag//PIllan


Hej kära bloggvän! Ja jag har haft mkt på jobbet, vilket aldrig är kul! Man hinner inte med någonting!!! Och så ska det ju inte vara! Man vill ju helst lägga sin energi på sitt barn, eller hur? Hoppas allt är bra med dig, det verkar så! Hoppas du får en härlig helg!

Kram Eleonor

REdan skrivit ned på nästa inköps lista. :D Tack för tippset



/ Andreas





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se