Glamourmiddag...NOT



Glad Pillan i färd med...



...matlagning och stekspaden i högsta hugg



Tända ljus på bordet, det här verkar lovande!



....Suck, blodpudding hmmm inga receptutlägg på detta precis;)

Men idag är det fredag och jag ska gå ut och käka ikväll. Jobbet bjuder på After work och även vi mamma-lediga är bjudna. Så jag och Katarina tar med de små bebbarna och hänger på!
Ja igår var en helt vanlig torsdag med blodpudding till middag... men jag var i alla fall på aerobics.
Jisses så kul det var och att få röra på hela kroppen till musik igen Lovely:)

Senare ikväll laddar jag för mys med mina finaste tjejer framför Idol, A ska nämligen på pokerkväll!

Kram/PIllan


Hallojsan snygga mamman!



Enkel mat, perfekt med liten bebis ;-)



Ha en skoj kväll

kramelikram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se