Lugn helg och hektiskt vecka



Systrarna bus på prommenad i höstvädret



Lite kyligt men otroligt vackert är det så här års...



....men ligger man så här nedbäddad är det bara mysigt;)


Helgen har varit lugn med prommenader, mysfika, god mat och tv tittande! I lördags gjorde jag en jättegod höstig kycklingsoppa, recept kommer. Men igår blev det lite slappare med söndags pizza.
Filippa var borta på skidmässa hela dagen och A var i huset och grejade lite. Själv började jag med IKEAs planeringsverktyg men usch vad det var pillrigt... Tar nog med mig alla mått och åker dit för att be om hjälp!

Nu är hela vårt badrum utröjt och jag sitter och väntar på att dom ska börja riva... Får se hur det går om jag står ut eller om jag tar mitt pick och flyttar till mina föräldrar denna vecka. A åker till Stockholm för säljmöte så han får ialla fall bo på hotell...
Jag och min vän Ylva ska ta en shoppingrunda med våra små den här veckan också är det tänkt. Det ser jag absolut fram emot!
Ikväll är det träning som gäller, ett pass Core som gör att jag längtar till kvällen. Bästa sättet att starta upp veckan på.

Ha en bra måndag/PIllan


Så gott Nikki har det i vagnen och mys för storsyrran att ta lillasyster på promenad :-)



usch det är rysligt att ha hantverkare hemma...



Många kramar

Tycker också Ikeas planeringsverkyg var lite krångligt när jag satt med det, eller så var jag otålig.. Kanske en kombination :-)

Hoppas att du haft det bra på träningen och att måndagen varit skön, det måste kännas bra att kunna träna lite om man vill (med en vecka kvar till bf är det ju inte det som man längtar mest efter men det skall bli skönt när man kan komma igång lite igen...)!



Jag ser fram emot ditt recept på kycklingsoppa, låter som perfekt höstmat :-)



Sov gott & ha en bra tisdag, kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se