Måndag igen..





Prommenadtjejerna sliter asfalten ännu en vecka;)

Morning Monday

Helgen svischade som vanligt bara förbi....
Den här veckan bjuder i morgon på tandläkar-besök för Filippa, inplastning var det visst. På onsdag är det den stora sprutdagen, Nikkis första stick i benen:(
Hoppas det inte blir så många tårar... har laddat med Alvedon i alla fall!

Tror kanske att jag följer med min vän Linda på lite shopping i morgon, kan ju vara fika-kompis och smakråd om inte annat.

Vi hörs/PIllan


Japp, tycker att det bara är måndag och fredag hela tiden!

Vår åkpåse är vi nöjda med, men jag är lite sugen på en 7 a.m infant. Men den är så dyr...



Kraaaaam!

Snyggaste mamman! :)

Hoppas sprutan gick vägen...



Tack fina du. Vi hade en supermysig dag.

Har du vägarna förbi Umeå någon gång så är du hjärtligt välkommen på en personligt guidad tur! ;) Massor med kramar /E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se