Morgongympa och 90 års kalas



Känns som att nån stirrar mej i nacken...



Hmm intressant, vad är det där..



Hi hi hi jag garvar ihjäl mej!



Åh puh vad trött jag blev...

Redan lördag kväll när jag knäpper igång datorn. På bordet framför mej står en stor påse smågodis och i magen vilar en kycklingfilé med gorgonzola-sås:)

Som om detta inte vore nog så har dagen tillbringats på 90-års kalas! Det är verkligen inte varje dag man får vara med om detta. Där tignade faten med småkakaor och tårtor såklart och jag tackar knappast nej.
Nikki var på strålande humör och sken som en sol mot alla som tittade på henne....
Annars så gillar hon att träna magläge och kan lyfta sig riktigt bra nu.

Nu ska jag ta bilen och hämta Filippa som är hos en kompis.
Ps Hon fick åka hen 23.15 igår;)

Ha d/PIllan



Tack gulliga Pillan : )

Nacken är mycket bättre och jag är så gott som fit for fight nu - haha!



Gud vad du gjorde mig sugen på gorgonzolasås när jag såg att ni ätit det! Mums fillibabba! Var den hemmagjord? Isf tar jag gärna receptet : )

Vad duktig hon är som gillar att träna nacken!

Hoppas ni får en härlig söndag!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se