Natten går tunga...



Har ni sett vilken söt ljuskrona i tyg, perfekt till Nikki nästa år!


I år kanske hon kan gräddas till en godbit, pepparkaksgumma:)

Morning

Hemma hos mina föräldrar på mitt gamla flickrum igen. Fast det är sig inte likt här inne...
Nu för tiden är det inrett som taget ur något nytt Äntligen Hemma rum!
Borta är de rosa väggarna prydda med diverse idoler och den tjusiga skira sänghimlen.... Fast jag sov bra ändå!

Hjälp hur det ser ut hemma i min lägenhet. Hantverkare som springer ut och in med stora hinkar fulla med cement som dom just hackat lös! Jag får rysningar bara jag tänker på det:(
Så jag stannar hos mina föräldrar tills det är fint igen.. Tur att jag slipper bo mitt i detta, stor elloge till alla som renoverar och samtidigt bor där med småbarn. Jag är alldeles för bekväm av mig...hmmm!

Har ni sett vilka sötnosar jag hittade i gårdagens Ellos julkatalog! Jag börjar faktiskt längta så smått efter denna högtid nu:)

Ha d Bra/PIllan


Vad skönt att du har föräldrar nära så du kan bo hos dom! Stackare!

Gu vad söt pepparkaksdräkt! Den ska lilltjejen ha!

Tack för den!!!

Mysigt att sova i ditt gamla flickrum, trots omvandlingen så finns nog allt den gamla själen kvar där någonstans och idolerna du hade på väggen då vakar fortfarande över dig om natten ;-)



Vilka söta små juliga outfits, nu längtar jag också lite till julen känner jag! Det brukar oundvikligen bli så i slutet på oktober och ofta börjar jag spela mina julskivor så fort november knackat på dörren, hihi...



KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se