Onsdagsfeelings



Nikkis absoluta favoritplats här hemma...



..här kan hon ligga och titta hur länge som helst! Den svart-vit-röda "ormen" är en given favorit



This is the place to be, skötbordet;)



Skötbord från Troll, vita korgar IKEA och trådkorgar från Ett hus i vitt



Onsdagen gryr och jag känner att jag är på väg tillbaka!

Nikki blir 11 veckor idag och vi ska göra ett besök på Bvc för vägning, det var ett tag sedan nu:)
Själv är jag så lycklig över att ha fått tillbaka lukt och smak igen. Så igår engagerade jag mig lite mer i matlagningen och gjorde en tortellini med fetaostsås och bacon som serverades med en krispig ekologisk sallad mums!
På kvällen hälsade papsen på och då tyckte Fillan att vi skulle spela kort. Det blev en gammal skolfavorit som vi kallade Games där man är fyra personer och ska ha ett hemligt tecken;)
Jag och pappa mot Fillan och A... hmm vi förlorade...

//PIllan


Spela kort mot A... Skulle inte rekommendera det. ;)

Mysigt liten skötplats hon har!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se