Släkten på besök





Härliga färger hos mina föräldrar igår kväll. Grönt och lite rosa, vem sa att hösten är grå... ;)



Det här är min kära mormor som håller sitt barnbarns barn Nikki i famnen!

Helgens sista dag bjuder på första riktiga höststormen! Löven virvlar för fullt utanför vårt fönster.
Jag och Nikki har varit vakna och ätit frukost sedan ett par timmar. Filippa kom just insläntrande men A ligger fortfarande och drar sig.

Igår kom min mormor, min moster och hennes man på besök. Vi tog en fika hemma hos mig och sedan gick vi ut på prommenad i det soliga vädret. Kvällen bjöd på en supergod middag hos mina föräldrar.
Dagen ska såklart tillbringas med min familj, både dom som åker hem idag och dom som stannar kvar;)

Ha det så bra/PIllan


Kul med besök! Middagen såg god ut också :) Nää förkylning är inte nåt kul alls. Vilken bra vinst, Hunterstövlar jag förstår att ni är nöjda!!! Ha en fin söndag!

Vilken mysig helg med nära & kära, det är väl det optimala sättet att tillbringa höstiga helgdagar på :-)



KRAM



PS. Vilken ung och fräsch mormor du har, vad lyxigt :-) DS.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se