Tillbaka i rymden..



Hur blir det för er idag, många kanelbullar eller?

Morning monday

I går hade jag en helt datorn/bloggfri söndag. Låg i soffan och tittade på repriser mest hela dagen.... Men nu är det måndag och jag är sugen på att titta in hos er i cyber och se vad ni har haft för er i helgen!

A ligger numer också nerbäddad men jag är i allafall nyduschad och har kläderna på mig:)
Har dessutom vid ett tidigare tillfälle lovat att baka till Fillans fotbollsavslutning i kväll så det får bli en hastkaka. Avslutning innebär även match mot föräldrarna vilket jag slipper (puh) nu när jag är förkyld! Men hennes pappa är fotbollsspelare så det där får han ta på sig med den äran:)

Dagens kanelbullefirande blir det nog inte mycket av här hemma är jag rädd... Fast jag såg ett recept i gårdagens bilaga till Aftonbladet om lättbakade muffins med kanelsmak så jag kanske försöker mig på dessa om jag har ork!

Ha det så bra/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se