Trevlig Fredag



Vi tittar in och önskar en trevlig fredag! Nikki ser inte så road ut:)

Nu ska vi dra på varma kläder och bege oss ut i den underbara solen. Men termometern visar minus 8....
En prommenad och sedan en god fika med trevligt sällskap.
A och pappa är och lägger kabel till våran jordvärme idag. Skickade med dom korvmackor och en stor kanna med kaffe så dom står sig en stund;)
Filippa ska på disco ikväll, det håller på till 24.00....! Är inte det sent när man går i femman..?
Puh måste ställa klockan för jag är Inte vaken vid den tiden fast det är fredag!

Kram PIllan


Kl 24!?! Det är ju jätte sent! Min sons klass ska ha disco och det är mellan18.30 och 21.30!

Lycka till!!! Ha en skön helg!

Oj, 24.00 är sannerligen sent för en 5a-gluttare.

Men det är bara att du vänjer dig. Snart är det ännu senare ;). Hua!!



Trevlig helg på dig!



KRAM

Hej på er godingar! Har ju själv en som går i femman och det är så svårt att veta hur man ska göra med tiderna. Gud, snart har man en tonåring! Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se