Uttråkad...



Den här påsen har stått ouppackad i flera månader hos mig...



...fast den innehåller dessa små söta glas som jag önskat mig flera jular och inte blivit hörd



i början av sommaren köpte jag dom själv helt enkelt men i kassen har dom bott sedan dess! Så nu plockar jag upp dom så jag kan använda sötnosarna:)

Har sovit jättedåligt så därför klev jag upp i stället, får vila under dagen helt enkelt. Förkylningen verkar som den ska gå igenom varenda kroppsdel för nu har jag så himla ont i tänderna och tandköttet! Hostan som den även givit mig håller på att slita ut lungorna ur bröstet och någon vänlig själ upplyste mig att denna hosta brukar bli långvarig... tack för den:(

Jag klättrar på väggarna här hemma. Visst jag tog mig ut en sväng i går men jag blev ju typ omkörd av alla med rullator tom....
Nikki var sig inte heller riktigt lik igår då hon hade väldigt svårt att sova under dagen. Så den här tisdagen antar jag blir lika tråkig och lugn som förra tisdagen.... :(

Tor jag måste ge mig ut på lite internet-shopping för att pigga upp mig snart;)

/PIllan



Dessa förbenade förkylningar,

det är hemskt med värk och hosta och allt snor på det :-(

Usch usch!



KRYA PÅ DIG!



kramar

Åh vilka fina glas!!

Supersnygga glas!!! Se nu till och börja med echinaforce!!! Så ni blir friska!!!

Krya på er!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se