2 månader idag





Våran lilla stjärna som kan spela blyg och titta "under lugg" ehhh hi hi...



eller vara vild och rocka, YEAH!


Idag blir Nikki två månader, Hurra! Vi ska väl fira med "kompisarna" på stor & liten och mammorna tar såklart en fika. Här vräker regnet ner idag, inge skoj. På med regnskydd och fram med gummistövlarna, come on bara!

Jag har i alla fall träningsvärk idag, underbara efterlängtade smärta:) Var på ett core-pass igår och det var så skönt att få en genomkörare av kroppen. Kände mig lite som en nybörjare när jag klev in i salen men det släppte såklart. Många trevliga "elever" som hälsade mig välkommen tillbaka.

Sen satt jag och A framför datorn och tittade på fönster till huset så nu är offerförfrågningar på väg. Vi konstaterade att det är en djungel i fönster-världen, som tur är så visste jag exakt hur jag vill att dom ska se ut.
Billiga är dom rackarna....inte! Spännande att se slutpris...för det är ju några fönster som ska in!

Ha d//PIllan


Fina bilder! Tycker det mesta med hus är dyrt, märker det nu när man renoverar! Hoppas iaf att ni får ett bra pris!!

Grattiskramar till Nikki från Isac!

Superfina bilder på finaste! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se