Effektiv onsdag



Lite mer kopparblond för att matcha höstens färger;)

Hinner med ett inlägg mellan nappinstoppningarna. För som jag skrev i förra inlägget NATTNING så är det precis vad jag håller på med just nu. Nikki är mellan dröm och verklighet i rummet intill och jag har varit så effektiv idag så jag unnar mig en stund till framför datorn:)

Gjort en smörgåstårta
Lagat en stor gryta med köttfärssås
En långprommenad
Tvätten
Fikat med mamma
Och inte minst varit och röstat!!

Så ikväll sitter jag lugnt parkerad framför tv:n med en stor kopp te.

Ha en mysig kväll/PIllan


Tack så mycket rara! På tal om FAB- girl

Superfin du med. Snygg färg.



Nästa mamma blogg gala

håller till kring Uppsala så det blir säkert jättebra. :) Lite närmare för mig som bor i Umeå. ;)



Ha en trevlig kväll!



KRAM till fina! / E, CL

Det gör du helt rätt i! :)

Ha en skön kväll!

kram

Vilken härligt produktiv dag du hade igår, efter sådana dagar brukar man sova som en riktigt prinsessa :-)



Vad fin du blev i håret, alltid lika välkommet med en förändring på höstkanten!



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se