Fredag, förkylning & tävling



Är med i en tävling hos söta Evelina där jag kan vinna ett par superfina Hunter-stövlar ! Dessa kommer att passa perfekt till Nikki då hennes fot har vuxit till stl 25!!

Fredag och allt annat än mysigt....
Regnet vräker ner, min hals har svullit till oanad tjocklek och jag har en del städ-must- dos:(
Varför sitter jag här då?? Jo det är i alla fall en stunds mys, kopp kaffe och titta in och säga hej till bloggisarna:)
Jag önskar er alla en underbar fredag!

Återkommer//PIllan 


Hej tillbaka! :)



En underbar fredag till dig och tusen tack att du är med och tävlar! Oddsen ser väldigt bra ut! ;)



Kramar E, CL



Hoppas du mår bättre idag! Superfina stövlar ju!!!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramar

Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se