Idag kör vi...



En av mina bästisar den här veckan.... varmt the med honung!



Pics från Pillans place.. Ljusstakar från Indiska och Ikea plus en fin orkidé



Dunkransar från Nordljus.se som hänger på ett vitrinskåp hos mig. Sessan älskar dessa....

Morning

Säger bara oförändrad förkylningsstatus... Ogilla!
Men något som är positivt är att idag börjar vi slå på panel på huset, yiipee så spännande. Ja jag bidrar inte med ett enda spikslag utan befinner mig som sagt i karantän instängd från sol och höstluft. Men A, hans bror och två kompisar hamrar för fullt!

Mamsen hade vänligheten och komma hit med spagetti och köttfärssås igår till middag. Vet att det smakade mums även om jag varken kan känna smak eller lukt, så värdelöst:(

Fredag i morgon och jag håller tummarna att jag kan börja se ljuset igen...

/PIllan


Krya på er kramar! :)

Hoppas ni mår bättre snart

Inge trevligt med förkylningar.

/Evelina

Usch dessa baciller,

är ni snoriga hela familjen?



Fina pics, den där kransen ångrar jag att jag inte köpte hos Nordljus. får kolla om den finns kvar...



Ha en bra dag!

KRAAAAAM

Ja, krya på er nu! Vi verkar ha klarat oss!



Fina bilder på fina saker!

Kraaaam!

Själv kör jag med citron och ingefära i varmt vatten! Plus rosenrot! Håller med dig nu kör vi!! Bort med alla bascelusker!!!

Dom ljusstakarna är så fina! Kanske man ska handla hem dom nu till helgen?

Ha en underbar helg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se