Jeansgirl





Jättesöta mjuka jeans från HM. Jag köpte ett par ljusa och så fick Nikki likadana fast mörka av min moster. Perfekta båda två nu i höst!


Här ligger dimman tät som bomull nu på morgonen. Men när den lättar ska det bli en strålande dag!
Vi ska prommenera och göra ett besök på Stor & Liten. Mysigt med fika och föräldrasnack:)

I eftermiddag kommer Linda och Cornelia hit och jag dukar upp på balkongen för våran favorit - Surströmming!
Ska bli så himla gott och trevligt att sitta ute och njuta av solen, höstvärmen och maten:)
Det gäller verkligen att försöka vara ute och ladda med solenergi nu för snart blir det bara mörkt och kallt....

Kvällen ska tillbringas i klassrummet, årets första föräldrarmöte står på schemat!

//PIllan


Guuud, vilka fina jeans! Har dock ingen liten tös som kan använda dom, hi hi!



Kram Veronica

Superfina jeans till lillan.



Hoppas allt är bra,

många kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se