MUMS





Jättemysigt café med söt inredning





Tjejerna har fixat allt själva och lokalen är i en källare med robusta härliga väggar i sten. Här syns en liten del..



Mina finaste var ju så klart också med:)

I går hade vi en riktigt soft söndag. Sov ganska länge på morgonen, kanske för att regnet smattrade så hårt mot fönstren...? Sedan frukost i lugn takt.
Vad göra när det fullkomligt vräker ner regn utanför?

Som tur var så kom det ett sms om eventuell fika med vinklubben mitt på dagen, YES vi är på!
Vi träffades på MUMS ett café som två duktiga tjejer på gymnasiet har startat upp och driver genom Ung Företagsamhet. Tjejerna har dessutom vunnit priset med sitt företag;)
Här fanns det diverse hembakade pajer, kladdkakor m.m och det var som namnet antyder mums!!
Mycket skvaller och surr blev det runt bordet då det var länge sedan vi sågs. På sommaren är det så mycket inbokat för alla så nu när hösten kommer hoppas jag att vi träffas mer igen.

Denna måndag har A åkt på golftävling, igen! Man kan ju nästan tro att han är proffs av nåt slag. Fast inte när det kommer till priserna....;) hmmm

Filippa är så klart på skolan igen med fotbollsträning på kvälls-schemat. Jag och NIkki ska ut med vagnen för en runda. Förhoppningsvis ska jag även ta mig iväg på mitt första (efter förlossning) Core-pass i kväll!

Ha en bra start på veckan/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se