Perfekta till barnköket



Älskar dessa godbitar från IKEA. Ska absolut köpas till Nikkis framtida kök
Bild:IKEA

Ännu en natt med huvudvärk...finns inget så otrevligt som att vakna med ett huvu tungt som bly:(
Men nu är jag uppe och har tagit värktablett, vatten och kaffe och ska försöka mota bort det onda!
Tror faktiskt att jag måste köra igång med styrketräningen nu. Nackont och huvudvärk brukar för mig vara ett tecken på att jag hållit upp med träningen för länge. Tur att det påminner mig:)

Idag åker jag och Nikki med A till staden då han ska på möten så passar vi på att springa i affärer.
Det borde väl få värken väck med lite shopping... :)

Ha en fin dag//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se