Pillan i vinter





Jackan är från Didricksson, Fleecetröja från Everest, skor Timberland & mössa Peak

Kommer ni ihåg förra vintern.... jag säger bara brrrrrrr! Herregud vad kallt det var, ialla fall på mina breddgrader:)
Så när det gäller shopping är det viktigaste plaggen på året just vinter-kläder för min del.
Vill absolut ha den blå jackan från Didricksson som ser supersnygg och varm ut på bild men det är väl bäst att checka hur den ser ut live innan jag bestämmer mig.
Eftersom Filippa tävlar i utförsåkning så blir det många timmar i backen på diverse tävlingar. Då åker man ju heller inte själv utan står stilla och tittar. Gäller att vara påklädd från topp till tå vill jag lova!

Utanför mitt fönster var det endast en plusgrad när jag klev upp, måste leta fram vantarna nu till prommenaden. Idag blir det även en invägning för Nikki och eftersom vi inte gjorde det förra veckan så är det extra spännande!

//PIllan


Det var en kall vinter, så det är en bra investering i bra och varma vinterkläder.



Önskar dig en fin dag.

Super härlig färg på jackan me like :-)

Men jag hoppas iaf inte att den här vintern blir lika kall... hehe

Ha en härlig Onsdag!

Hej min kära bloggvän :)

Snygga färger, gillar verkligen turkos!!

Här var det 5 grader imorse men under dagen varit runt 20, hur varmt som helst!!! Man får passa på att njuta innan det blir kallt på riktigt!

Kram

Eleonor

Supersnyggt och vinterchic! :)



Ja OhNo! Nu vill vi inte bli sjuka!! ;)

Ska ladda med vitaminer!! :)

Blingo har supermysiga plagg.

Nu har jag en tävling som jag tror du skulle gilla!Något att växa i! Ha en mysig kväll fina du!



Kram Evelina CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se