Rensning & bak




I morgon kommer äntligen mina linser! Nu har jag varit brill-orm en hel vecka:)


Vaknade med massor av energi i morse! Bara att kavla upp ärmarna och sätta igång medans det varar;)

Jag har rensat bland mitt smink, kastat en hel del som bara ligger. Har även tvättat mina penslar och borstar, ett absolut måste. Använd schampo eller vanligt diskmedel. SKÖLJ supernoga efteråt. Lovar dom blir som nya och huden blir jätteglad!

Dammsugit, skurat och putsat några fönster. Älskar nyputsade fönster, det "gör" verkligen allt. Ska även knäppa kort och visa vad otroligt fint det blev med nya balkongdörrarna! Love it

Filippa blev jättesugen på att baka så vi inventerade köksskåpen som visade sig sakna några ingredienser... Bara att prommenera till affären för inköp och nu står det en chokladkaka med nötter i ugnen och gräddas!

Idag är vi bjuda på middag till mina föräldrar men A är på golftävling så han blir utan... ;)

Ha det så bra/PIllan


Vad snygg du är som brillorm :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se