Snuvig skrutta



Nytt lack från Loreal nr 603 Resist & Shine. Jättefin höstfärg lite plommonfärg. Svårt att få till en rättvis färg på bild. Är lite djupare färg i verkligheten och inte så cerise...

I morse vaknade en förkyld liten skrutta vid min sida. Nikki nyser, hostar och är täppt i näsan... *Liten*
Men det brukar ju ändå gå ganska bra så länge dom ammar!
Jobbigt att suga på nappen är det i alla fall, hon frustar och låter...
Tar en sväng förbi apoteket senare idag för lite inköp till medicin-skåpet så man inte står där handfallen sent någon kväll!

Solen visar sig även idag från sin bästa sida så vi tar väl den dagliga prommisen senare, frisk luft skadar aldrig. Dessutom har jag ett paket som ligger och väntar på att bli uthämtat;)

//PIllan


Stackars liten! Vi var ju lite risiga förra helgen, men det gick över fort som tur var!



Snyggt nagellack! Visa hur det ser ut på vet ja!

Kraaam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se