Stor & Liten




Dagens lilla NIkki väger vid sex veckor 4 650 g och är 55 cm;)

Jaha då är jag hemma igen utan nya balkongdörrar....
Nu skulle det göras tidigt på fredag morgon istället! Heljobbigt med snickare springandes här kl 0700 på morgonen när man har fullt upp med frukost, skolfix och amning!!
Ja ja det går väl det med...

Igår träffade vi i alla fall Jenny och Edit för en prommenad och sedan gick vi på Stor & Liten som är typ Öppna förskolan. Kul att träffa lite andra föräldrar och barn:) Inte för att Nikki har speciellt stor glädje av detta ännu men mamman!

Nu ska jag göra en varm smörgåstårta för två av mina gamla kollegor kommer hit när dom slutar jobba. Ska bli kul att träffa dom igen, saknar dom faktiskt!
Konstigt när man har träffats varje dag (nästan) året runt och sen ses man nästan aldrig. Jag bytte ju jobb i april så därför...

Ha de så bra/PIllan


Den varma smörgåstårtan smakade utmärkt! Tack så mycket! :)

Ååå så fin! :) Grattiskramar åter igen till Nikki

och stolta mamma och pappa.



Hoppas allt är bra med er!



Kram Evelina CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se