Bildarkivet



Fillan och jag i vågorna på Daytona Beach



Här körde bilarna på stranden... lite typiskt american!



Fillan meets Donald:) Jag älskar Disney World lika mycket nu som när jag var barn!



Jag, Fillan, Mum & Dad



Biking the Beach

Sitter här och går igenom lite fotografier och fastnade i betydligt varmare breddgrader. Bilderna är från senast vi var i Florida med mina föräldrar.
Vi var första tiden i Orlando för att avverka Disney parkerna. Jag skulle lätt kunna boka hotell inne på nån av parkerna och spendera en hel semester där. Jag älskar Disney och min absoluta favorit är Epcot Center. Är så imponerad av allt som är uppbyggt på denna gigantiska yta och hur finurligt allt är uträknat!

Sista tiden spenderade vi i Daytona Beach på östkusten. Detta var under Spring Break så det fullständigt exploderade av tonåringar från hela USA som vill tillbringa sitt lov just här! Sol, bad och shopping var det  i alla fall som gällde för oss.

//PIllan


Snacka om beachbody!!! =)

ÅHHHHH vilka bilder!



Du ser grymmt slimmad ut.

Ha en fin lördagkväll



kramisar

Sv: Jajamän! Löste det igår vid 20snåret.

Folk är duktiga på att dra igång saker här!!

Som jag fattat det av en som bor där var det

en tant som ramlat ner för trappen och

slagit ihjäl sig.

Inget mord med andra ord..

Snygg kropp du har Pillan!

Jobbar du som instruktör på nått träningsställe?



Florida och Disney är härligt!

Har varit där 2 ggr men det var mååånga år sen nu :)



Ha en skön söndag!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se