Brynfix & Festivalbidrag





Jag är totalt ögonbrynsfixerad. Det är bland det första som jag lägger märke till vid nya bekantskaper:) Själv har jag inte alls speciellt snygga men jag brukar färga dom. De är ibland jättebångstyriga och ibland riktigt bra...?! Helst skulle jag vilja tatuera brynen så man får till en snygg shape:)

Har fortfarande inte riktigt kvicknat till ... men nu är det ju strunt i samma för snart får jag sova igen!
Ska ta hand om mig själv bara en stund först och sedan titta på eurovisionsbidragen på 1:an. Lite kvällsfika i soffan och bläddring i senaste Mama (konstigt tyckte precis jag fick förra numret?!)

Hoppas på att liten väntar lite längre med att gala kuckeliku i morgon bitti!!

//PIllan


Hoppas du snart mår bättre!



Det är klart trixigt att få till fina bryn & pilligt att noppa var och varevida dag men men vill man vara fin ;-)



Tycker att nya Mama kommer typ varje vecka...



Kramar & ha en fin kväll

Snygga ögonbryn lyfter verkligen looken! Det är svårt...

Kram H





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se