Feeling Blue...



Bild: HM home

Inte igen!!
04.40 jag är medvetslös.... Känner mig så där trött så jag mår illa:(
Nu har bebisen somnat igen men nu vill inte jag gå och lägga mig (eller vill kanske men har annat som ska göras)
Ja ja bara att bita ihop och hellre lägga mig vid 20-tiden ikväll istället då.

Dagen bjuder på stor & liten som är sista gången innan påskuppehållet och sedan ska det också bytas lokal. Blir spännande med nåt helt nytt nästa gång vi kommer dit.

Efter träningen igår hade vi turen att bli bjuden en trappa ner på födelsedagsfirande. Smörgåstårta och kladdkaka, satt som en smäck:)

Nu en iskall dusch....

//PIllan


Byta lokal? Vart? Det har jag missat alldeles.

Här blir vi hemma även idag, nu är det Nellys tur att vara sjuk :(

04.40 är verkligen ingen trevlig tid att kliva upp. Vi har också en morgonpigg liten skrutt, så omkring 5-5.30 hör tyvärr till vanligheterna här med. Men jag brukar lägga mig igen en stund när hon somnat (vid 7) :)

Kram kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se