Lite romantik i garderoben



Söta spetsar har flyttat in i min garderob



Dessa spetsar ska få "umgås" med lite blommor och göra innehavaren färgglad och romantisk;) i påsk!



Både underklänning och tunika/klänning kommer från Ellos


Yes vi sov till 06.20 idag, så skönt! Antar att detta låter jättetidigt för vissa men för oss är det sovmorgon.
Tyvärr lyser solen med sin frånvaro men vi ska i alla fall ta vagnen och prommenera till bvc för invägning. Senare idag kommer Nikkis farmor på besök så jag gissar att även hon vill ta en sväng med vagnen!

Filippa ska på skoldans ikväll. Ja inget disco utan riktig dans som är för flera skolor i kommunen. Filippas klass har dessutom fikaförsäljning så igår blev det ett gäng kokostoppar för min del...

Själv ser jag fram emot att klockan ska bli 18.00 för då är det frissastolen som gäller för mig! Sommarpälsen ska få åka på, mao det ska bli blondare igen;)

//PIllan


6,20 är sovmorgon i det här huset också (tyvärr) ;).

Man får vara glad för det lilla liksom, haha.



Ha en bra dag!

Kram

Oh! Vad fint! Perfekt! Då har jag något att surfa runt på i kväll...... Så fint med spets!

Vår dotter vaknar allt från halv sex till halv sju. Jag vet hur det känns.... Som en väninna som har tonårsbarn sa: Vänta tills dom kommer upp i tonåren då får du väcka dom kl tolv!

Man får väl se det positiva i det hela.........





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se