Mot Gulare tider



En lustig kyckling eller är det en höna:) har landat på vårt bord, så också senaste Lantliv. Denna innehöll flera smaskiga påskrecept!

Ja nu är vi verkligen på väg, påsken närmar sig med stormsteg även fast det kändes som det var en evighet dit när man tittade i kalendern för nån månad sedan!

Vi åker nästan alltid till min mormor i fjällvärlden över påsk och så även i år. Därför börjar jag med lite pyntning redan nu. Är ingen jättefan av tuppar och kycklingar men 3 stycken trotjänare får dammas av:) Helst vill jag bara ha ris med vita fjädrar men detta gillas För mycket av kära Sessan....

Igår kväll var vi på ett nytt klassmöte angående Filippas stökiga klass. Dom har glädjande nog blivit så mycket bättre och "fröken" kände sig piggare igen!
Härligt, nu ska vi fortsätta att kämpa de här sista skolveckorna. Det är nämligen bara typ 7 skolveckor kvar av läsåret, otroligt!!

Ha en förhoppningsvis solig dag//PIllan


Här är det pyntat och klart, kissarna gillar fjädrarna...



Var bor din mormor?



Skönt att läger i klassen har blivit lugnare, oj är det inte fler veckor kvar innan lovet. Härligt för ungarna :-)



Kramkram

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se