Nikki + Gunga = Sant





Det skulle helst ha varit ljud till dessa bilder för Nikki "sjöng" hela åkturen:) Att gunga var verkligen 5 +

Jag och Nikki hade en riktig utedag igår. Glassätning, gungning och långprommenad,. Men sedan blev vi trötta också.... Somnade (som vanligt) i soffan vid 19-snåret och sedan var det nästan omöjligt att somna på riktigt när det väl var dags....

Idag är det avslutning i Filippas slalomklubb med prisutdelning och slalomåkning!
Vi har bart överallt men backen har varit stängd den senaste veckan så det finns fortfarande snö där. Har inte riktigt bestämt mig om även jag ska plocka fram laggen!! Så dags nu va?? Ja ja men nästa säsong då blir det åka av!

//PIllan


Fina lilla Nikki :-) Söt hon är i sin molnmössa.



Ja man blir trött av frisk luft men det är härligt med utedagar.



KRAMAR

Hon är väl för söt, lilla Nikki. Ett riktigt charmtroll.

Kram H

Sötnosen! Det är så härligt när de sjunger och skrattar. Bra att träna på glassätning :) Viggo lärde sig för två månader sen..han är inte direkt den som gillar att äta. Hugo verkar dock vara stor i maten :) Hoppas ni får en fin dag! kram

Gunga är något min prins gillar jätte mycket.Ha en skön måndag..





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se