On the road again!



Färgglad bebbe myser i vagnen. Visst är det härligt med färgerna som tinar fram i garderoben...?!



Även Conversen har fått tagit plats på 37:orna där nere:)



Pilotisar på nästippen och solsken i blick!


Härliga tisdag, solen skiner och vi är på benen igen!

Träningen ställde inte till med något större besvär så idag har vi både varit på baby-rytmik och tagit en skön prommenad! Känner att livsandarna återvänder;)

Energin lät inte vänta på sig så eftermiddagen har gått i rensningens tecken. (Ni vet min favvosysselsättning) Nu är det köksskåpen som börjar bli fulla med sånt som inte används. Har redan fått iväg en hel del. Men i morgon väntar mitt stora förråd på att bli "lite lättare". Ska försöka fylla ett släp och åka på tippen med!

Den här tisdagskvällen ska jag bara surfa runt och titta in hos kära bloggisar:)

//Kram PIllan


Vilken härlig energi i ditt inlägg!! Hoppas att jag också kan bidra med ett sådant snart igen ;-)



Kram på dig!

Ja det är härligt att tina upp :-)

Vårfina ni är, du & lilla Nikki!



Rensa är livet hihi



KRAMAR & ha en bra dag

Ahhh visst är det ljuvligt att vi äntligen fått VÅR! Och likt dig så sätter våren mig på rensningshumör ; )



Njut av dagen och hoppas att din onsdag blir lika fin som gårdagen : )





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se