Påskveckan



Köpte med mig senaste Loka smaken på prommisen. NOPE säger jag bara....
Smakar ungefär som man skulle smörjt in sig med Hawaian tropic och råkat slicka på armen:/
Synd synd synd för Kokos är annars en favorit hos mig!

Yes nu är påskveckan här solen skiner och verkar ska göra så i hela landet framöver. Ett högtryck skulle parkera sig över riket, det gillar vi!!!
Tycker däremot att Tone och c/o har varit lite dåliga på att ställa prognoser den senaste tiden men nu hoppas jag att dom har rätt:)

Ikväll väntar dubbla träningspass i form av Core och sedan Aerobics. Just därför gillar jag måndagar:)

Ha det så bra//PIllan


Japp! Nu är det vår! Synd på lokan!!! kokos är ju så gott........

Ha det!

Hahaha, härlig beskrivning :-)



Förstår att du älskar måndagar - det där passupplägget lät inte helt fel. Jag är galet träningssugen själv, men ska vänta en dag till så att kroppen tar igen lite förlorad energi.



Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se