Börjar eka...



Kala väggar här i lägenheten och stolar och bord som skymtar finns inte heller kvar...

Morning bloggis!

Här hemma börjar det eka tomt mellan väggarna.
Ja det är fortfarande mycket kvar som ska flyttas tänk bara förråden....Rys! Detta får bli min sista flytt innan jag ska på ålderdomshemmet!
Det tar verkligen på krafterna att byta hem. Vill bara in i det nya och sitta där med en kopp kaffe , se mig omkring och det ska vara klart:)



Ännu tommare kommer det snart att eka här hemma för A tar med sig Nikki till Dalarna i några dagar.... Så då blir det extra tomt.
Bra i och för sig för då hinner jag fixa en hel del, plocka in i skåp, sätta upp hyllor och putsa fönster. Jag och Filippa ska dessutom ta tag i lite träning tillsammans. Vi börjar redan ikväll med löpning:)

//PIllan



ja huu för att flytta, vi flyttade 3 gånger på 9 månader få se när det blir nästa gång. Vart går flyttlasset? Såg härligt ut med kalaset. kram

Hoppas att löpningen gick bra och att du får sova som en prinsessa i natt :-)



Kram Nina

Sv: Det fixar jag, kommer förhoppnvis i veckan!



Vet hur du känner med flytten. Urs, har flyttat tre ggr de senaste tre åren och nu får det allt dröja till nästa flytt!



Hoppas du haft en fin helg! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se