C-vitamin boosta!



Svarta och röda vinbär, galet gott att bara äta direkt från buskarna!



Nikkis morgongröt, toppad med blåbär:)



Mamma och pappa hade plockat en hel del så vi smaskar så tungorna blir blå....

Härliga bärtider har vi just nu. Visst är det lyx att bara gå ut och plocka till frukosten, mums!
Perfekt att proppa kroppen full med C-vitaminer inför höst och dagisförkylningar....
Nikki älskar bär i alla former och börjar mmmmm:a så snart vi närmar oss en buske! Minns att Filippa var likadan när hon var liten.

Ps Nu när värmen verkar ha gjort ett abrupt slut är jag SÅ avis på två av mina vänninor som denna vecka åker till betydligt varmare breddgrader. Har sett att flera bloggisar gör det samma.... Hmmm nästa år kanske jag...;)

Ha det fint//PIllan


Gott gott !

men gud såå gott, så sugen man blir av bilderna. Vad hittar ni på idag? stor kram och nya bloggen är uppe





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se