Godmorgon



Dessa bilder ljuger tyvärr.... här är det nämligen ingen blå himmel utanför fönstret, dock är kaffet varmt och gott;)

Bloggis

Är det som det har varit föregående år att efter några enstaka dagar in i augusti så pang bom gör hösten entre´.... Nej låt det inte vara så jag har inte njutit klart ännu.
Men ute är det som en vänd hand sedan igår:/
Från tryckande het värme som resulterade i hejdundrande regn så sjönk temperaturen rejält och verkar tyvärr ha fastnat där?!

Ja ja inget att göra åt jag har ju en flytt att pyssla med... Våra "sommargäster" är dessutom på plats och idag vill dom se på huset! Synd att det inte är helt klart men dom får ju titta såklart.
Ikväll anländer dessutom min farbror med fru och två av mina kusiner. Yngsta Frida ska bo hos mig i Filippas rum så jag får lite sällskap:)

Happy friday//PIllan


Tack fina du vad glad jag blir!



Hoppas ni får en underbar helg!

Fina bilder med fina färger!

Vi har i alla fall fint och varmt idag, men som sagt man vet aldrig när det vänder!



Kraaaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se