I detta nu



Soft avslappning med ett glas vitt, senaste MAMA och tända ljus...



Jag har gjort ett "sista" arbetspass så nu väntar barnledighet fram till oktober:)
Köpte en flaska ekologiskt kravmärkt vitt vin med skruvkork så jag kan sippa på den hela helgen.... !

//PIllan


Mums! Själv har jag tryckt ner en jorgubbspaj i magen!



Sv: ja visst är augusti underbart, solen skiner & vi har semester!!



Kram Maria

Åhhh så mysigt du har det,

här ser det ungefär samma ut men med dator i stället...



Åh så du ska vara lite mer mammaledig nu, underbart :)



Tack för söta ord om vår Colin!

kramar till dig & tack för dina kommentarer

Underbart!! :-) Ha en fin fredag!



Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se